Tocmai am castigat un voucher de 500 ron la eMAG ( e ţeapă )

Dacă primiţi pe WhatsApp mesaje de la alţi membri cu:

” Hei! Tocmai am castigat un voucher de 500 ron la eMAG. Incearca sa castigi si tu unul aici: http://vouchercadou.com/emag-500 . Bafta! “

” Hei! Mega Image ofera cupoane de cumparaturi in valoare de 200 RON. Tocmai ce am castigat si eu unul aici: http://voucherecadou.site/mega-image/ . Mult success!

” Hei! Tocmai am castigat un voucher de 250 ron la Kaufland. Incearca sa castigi si tu unul aici: http://vouchercadou.site/kaufland/ . Bafta!

Trebuie să stiți că e țeapă, și nu face nimeni o astfel de pomană la o asa mulțime de lume, și mai ales fară să faceți nimic, doar să trimiteți 10 sau nu stiu câte mesaje la alți membri și gata, câstigați vouchere cadou. Ori e o glumă proastă, ori o țeapă, dar țeapă este 100%.

1. Dacă intrăm pe domeniile http://vouchercadou.site si http://vouchercadou.com, observăm ca nu e nimic, deci un căcat de site, un site de incredere de vouchere nici nu arată in stilul ăsta.

2. Ce-ar fi ca eMag să ofere atâtea vouchere cadou in valoare de 500 lei doar pentru că trimitem acele mesaje la un anumit număr de persoane. La câteva mii bune de persoane, la 500 de lei un voucher înseamnă extrem de mult, chiar si pentru eMag unde are o cifra de afaceri destul de bună, și care ar fi rostul să dea vouchere cadou, unde ar fi ideea de marketing în asta.

3. La fel ca si eMag, nici Kaufland și nici Mega Image nu o să dea nimic de pomană la atâta lume. Deci, calm, totul e o glumă/țeapă proastă. Nu vă mai lăsați dusi de val. De altfel, puteti să contactați brandurile pentru a vă comunica dacă este sau nu adevărat, pentru a vă convinge singuri.

UPDATE: Reprezentanții Kaufland s-au autosesizat și au transmis că acest concurs nu există în realitate. „Nu ne aparține şi vă îndemnăm să nu participați la astfel de concursuri. De asemenea, vă reamintim să utilizați întotdeauna ca surse de informare site-ul companiei www.kaufland.ro sau pagina noastră oficială de Facebook”, a transmis Kaufland. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.